
Onsdag er Dream Team-tid, og i dag har jeg et veldig enkelt kort med Going Up. Kortet er publisert i årets aprilnummer av Ett trykk.
Wednesday is Dream Team time, and today I’ve got a very simple card to show you using Going Up. The card is published in this year’s April issue of the Norwegian cardmaking magazine Ett trykk.

Motivet er farget med Copics og så skjært ut. Jeg har brukt en svart penn til å farge kanten på kartongen så den hvite kjernen på arket ikke syns. Ballongene er stanset ut med en die fra Papertrey Ink, og jeg har brukt litt Copic i kantene på ballongene for å skape litt liv. Rundt ballongene har jeg knytt svart sytråd, og jenta holder i ballongtrådene som henger løst nedenfor.
The image is colored with Copics and fussy cut. I used a black marker to color the edge of the cardstock to hide the white core. The balloons are diecut using a Papertrey Ink die, and I did a little bit of Copic coloring on the edges of the balloons to create a little bit of life. I tied some black sewing thread around the balloons, and the girl is holding the balloon strings.

Bak jenta har jeg svertet svakt med Spring Rain-blekk fra Papertrey Ink, og så har jeg stemplet en tekst fra North Star Design med svart blekk og til slutt satt på litt bling som har falt av en bukse!
I ink blended some Papertrey Ink Spring Rain ink behind the girl, stamped a sentiment from North Star Design with black ink and finally added some bling that fell off a pair of jeans!
![]()
Som vanlig avslutter jeg med fargene jeg har brukt.
As usual I finish with the colors I’ve used.
Det er onsdag og
Jeg har fargelagt motivet med Copics, stemplet teksten fra North Star Design med Memento Tuxedo Black, satte alt på en base med Schoolhouse Red kartong fra Simon Says Stamp og lagt på perler fra Kort & Godt. Til slutt la jeg på Wink of Stella, men den gjorde at det hvite på kjærligheten ble grårosa. Jeg burde ha tatt den først på det “hvite”, så det røde, ikke over hele kjærligheten på en gang. Da vet jeg i det minste det til neste gang.
Det er onsdag og
Jeg syns dette motivet var så søtt, og det er jo perfekt til å putte på et kort til noen som fortjener litt ekstra.
Denne gangen har jeg laget et superenkelt kort. Jeg har fargelagt
Fargene jeg har brukt til motivet mitt. Jeg har også brukt R80, som er en farge jeg har laget selv.

Et bursdagskort denne gangen også, sendt i posten til en som hadde bursdag på samme dag som Leon for nøyaktig en uke siden. Motivet er
De fleste av stemplene har jeg bare stemplet på den blå kartongen fra Papertrey Ink med vannmerkepute, men ett av stemplene er stemplet i svart og embosset. Jeg delte det blå panelet mitt i to, proppet begge bitene opp på 3D-teip fra Clas Ohlsson på svart kartong fra PTI og satte på to enamel dots fra Marianne Design. Veldig enkelt.
Kortet er laget meget enkelt. Jeg har fargelagt motivet (og en liten bit ekstra X-Press It til det blå banneret) med Copics, stanset ut banneret med en Project Life-die, stemplet en gratulasjonstekst som jeg har embosset, satt banneret på 3D-puter og pyntet med enamel dots fra My Mind’s Eye og Marianne Design. Panelet er satt på en base av Green Leaf-kartong fra Simon Says Stamp. Og det er det hele!


Det er onsdag og tid for nytt bidrag fra meg på
Jeg har laget et stående A2-kort og fargelagt motivet med Copics, som vanlig. Jeg stemplet en tekst fra
Både skyene og hovedpanelet er proppet opp fra basen med 3D-puter. Selve basen på kortet har bretten i toppen og er laget av Enchanted Evening kartong fra Papertrey Ink.